Posted in Դիջիթեք 2024, Ձմեռային ճամբար 2024, Մաթեմատիկա

Սովորղ-սովորեցնող նախագծերի արդյունքում իմ ձեռքբերած մեդիահմտությունները/ խաղերը, փազլները, լոգոներ QR-ով, ծրագրերը, հարթակները, հավելվածները։

Ձմեռային ճամբարի ընթացքում, Դիջիթեք 2024 ստուգատեսի շրջանակներում սովորող-սովորեցնող բազմաթիվ նախագծերի մասնակցեցի, որոնց ժամանակ ես և՛ սովորել, և՛ սովորեցրել եմ բազում ծրագրեր, հավաելվածների և հարթակներից օգտվել։

Ներկայացնում եմ այդ ծրագրերն ու հարթակները և արդյունքները՝

Մասնակցել եմ Սովորող-սովորեցնող(quizizz.com ուսուցողական խաղ-վիկտորինաների ծրագրային հարթակի յուրացում) նախագծին։ Արդյունքում սովորել եմ և սովորեցրել
quizizz-ով ստեղծել խաղ-վիկտորինաներ։
Ահա իմ ստեղծած խաղերը՝
խաղ առաջին
խաղ երկրորդ
խաղ երրորդ

Մասնակցել եմ նաև Սովորող-սովորեցնող: Գուգլ ձևաթուղթ: Ինքնաստուգման թեստերի և ֆլեշմոբների կազմում/նախագծին։ Արդյունքում սովորել եմ և սովորեցրել

Գուգլ ձևաթղթով ստեղծել ֆլեշմոբյան հարցաթերթիկ՝
Հին Ամանորը․ հարցաթերթիկ
Մասնակցել եմ նաև «Jigsawplanet.com հավելված: Փազլների ստեղծում. սովորող-սովորեցնող» նախագծին, որի ժամանակ նախ սովորեցինք Jigsawplanet.com հավելվածով պատրաստել փազլներ, որից հետո այցելեցինք շատ ջոկատներ և փոխանցեցինք մեր մեդիահմտությունները: Արդյունքում միասին նրանց paint-ով նկարներից պատրաստեցինք փազլներ և տեղադրեցինք բլոգում:

Մանրամասները՝ տեսաֆիլմում.


Ահա jigsawplanet-ով ստեղծած իմ փազլները՝

Փազլ//մաթեմատիկա
Իմ պատրստած փազլը/լոգոյի

 Ես մասնակցել եմ նաև «Լոգոների և QR կոդերի ստեղծում: Սովորող-սովորեցնող» նախագծին, որի շրջանակներում նախ ինքնուրույն ուսումանասիրեցինք և գտանք հավելվածներ, որոնց միջոցով պատրաստեցինք լոգո և ցանկացած կայքի կամ բլոգի QR կոդ։ 
Մենք ստեղծեցինք Դիջիթեքի լոգոյի մեր տարբերակը և լոգոյի վրա տեղադրեց Դիջիթեքի պաշտոնական էջի QR կոդը։

Լոգոյի վրա տեղադրված QR կոդը հեռախոսի տեսախցիկով ստուգելուց հետո, գործանական եղանակով ստուգեցինք, որ այն աշախատում է նաև թղթի վրա տպված տարբերակով: 

Իմ  կատարած աշխատանքից ոգևորված այն ներկայացրեցի Հանրակրթական դիջիթեք 2024-ի սահմանված ձևի հայտով:


Ես ստեղծել եմ Լոգոներ, որի վրա տեղադրել եմ qr կոդ։

Դրա համար օգտագործել եմ
Լոգոներ ստեղծող կայքեր՝ https://www.logomaker.com

Հայկական հավելված՝ free-qr.com

Քանի որ մենք քայլերը մանրամասն ներկայացված են, ուստի տեսաֆիլմը դիտելուց հետո Դուք ևս կարող եք սովորել:
Տեսաֆիլմը ստորև.

Ես սովորել եմ նաև GeoGebra Classic մաթեմատիկական ծրագիրը, որը հարմար է կիրառել մաթեմատիկայի դասերին։

Գիտեմ նաև pain ծրագիրը

Քոլեջի սովորողները և մեր ջոկատի Առնոն ինձ սովորեցրեցին նաա scratch ծրագիրը:
Ահա իմ ստեղծած խաղը՝

Բռնոցի on Scratch (mit.edu)։

Սովորել ենք նաև Animated Drawings (metademolab.com) ծրագրի միջոցով մեր paint-ով նկարները դարձնել շարժական։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *